Szanowni Państwo, W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie RODO tzn. Europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Zadaniem tej regulacji jest unifikacja reguł przetwarzania danych osobowych na terenie całej Unii Europejskiej. Co RODO zmienia dla naszych klientów? Tak naprawdę niewiele i nie muszą Państwo nic robić. My zadbaliśmy o wszystko i dostosowaliśmy nasze procedury wewnętrzne, nasz regulamin i politykę prywatności do wchodzących w życie zmian w dziedzinie Ochrony Danych Osobowych. Prosimy Państwa jedynie o zapoznanie się ze szczegółami, w jaki sposób przetwarzamy teraz otrzymywane od Państwa dane osobowe i jak je chronimy. Nasi klienci zawsze mogli mieć dostęp do przekazywanych nam danych. Zgody marketingowe są i zawsze były dobrowolne i teraz również możecie je w każdej chwili wycofać. Liczymy jednak, że chcą Państwo być przez nas informowani o nowościach i promocjach. W takim przypadku nie wymaga to żadnego działania z Państwa strony. W każdej chwili możecie zrezygnować z udzielonych wcześniej zgód, po zalogowaniu się na stronie, w panelu Klienta. Dziękujemy za Państwa dotychczasowe zaufanie i cieszymy się, że możemy z Wami nadal współpracować.
