W praktyce












Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Sondaż
Oceń obsługę w sklepie.
Kontakt

UWAGA!
telefony odbieramy od 8oo do 20oo
na e-mail odpisujemy do 24 godzin

tel. stacjonarny 32 233 23 37
fax stacjonarny 32 279 18 42
e-mail: sklep@drukiszkolne.net.pl

Najczęściej zadawane pytania

 

- W związku z centralizacją podatku VAT gdzie podać dane NABYWCY-PŁATNIKA a gdzie dane ODBIORCY? 

W związku z centralizacją podatku VAT, jeżeli "NABYWCA" jest inny niż "ODBIORCA" to w takim przypadku "Dane odbiorcy" wpisz w formularzu zamówienia jako "Inny adres wysyłki" a "Nazwę odbiorcy" wpisz dodatkowo do rubryki "Uwagi". Pamiętaj, że Dane z grupy "Twoje Dane" (imię i nazwisko zamawiającego, telefon) służą do kontaktu z zamawiającym i nie będą one widoczne na fakturze. Dane z rubryki "Dane adresowe" to dane, które zostaną umieszczone na fakturze jako dane "NABYWCY-PŁATNIKA". Info nie dotyczy osób prywatnych.


  

- Czy szkoła lub urząd gminy może po dokonaniu zakupu zapłacić przelewem bez dokonywania przedpłaty?

Tak. W przypadku budżetowych placówek oświatowych, instytucji samorządowych oraz innych organizacji będących jednostkami budżetowymi (wg definicji określonej w pkt. 4.1.3. regulaminu naszego sklepu) stosujemy preferencyjne warunki płatności, tzn. wysyłamy zamówiony towar, do przesyłki dołączamy fakturę z opóźnionym terminem zapłaty, na podstawie której należy dokonać płatności przelewem w terminie i na konto wskazane na ww. fakturze.


 

- Czy osoba prywatna może kupić druki świadectw, giloszy, legitymacji etc.?

Nie. Druki świadectw szkolnych, giloszy, legitymacji etc. sprzedajemy tylko na bezpośrednie zamówienie placówek oświatowych.


 

- Czy możliwe jest zamówienie poniżej kwoty minimalnej?

- Można złożyć zamówienie mailem lub przez faks?

Jeżeli masz problemy z poruszaniem się po sklepie, wprowadzenie zamówienia sprawia Ci trudność lub Twoje zamówienie jest poniżej kwoty minimalnej, wtedy złóż zamówienie na nasz adres e-mail: sklep@drukiszkolne.net.pl lub faksem na numer 32 2791842. Obsługa sklepu w razie potrzeby skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia zamówienia oraz wyjaśnienia wszystkich wątpliwości związanych z Twoim zamówieniem.  


 

- Co zrobić w przypadku niepowodzenia szybkiej płatności elektronicznej?

W przypadku niepowodzenia szybkiej płatności elektronicznej Klient może dokonać płatności przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy. W celu przyspieszenia rozpoczęcia realizacji zamówienia zalecamy przesłać mailem bankowe potwierdzenie dokonania przelewu.  


 

- Czy w przypadku wybrania sposobu płatności "za pobraniem" ograniczona jest wartość zamówienia? 

Tak. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, jeżeli wartość zamówienia przekracza 150 zł Sprzedawca zastrzega sobie prawo zażądania 100% przedpłaty przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl