Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
UWAGA!
telefony odbieramy od 8oo do 20oo
na e-mail odpisujemy do 24 godzin
tel. stacjonarny 32 233 23 37
fax stacjonarny 32 279 18 42
e-mail: sklep@drukiszkolne.net.pl
Dziennik indywidualnych zajęć i organizacji wczesnego wspomagania
towar niedostępny
Opis
Dziennik indywidualnych zajęć i organizacji wczesnego wspomagania (format A4, oprawa kartonowa, 28 stron).
Podstawa prawna - ROZP. MEN z dnia 11 października 2013 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci Na podstawie art. 71b ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.2) zarządzono i określono warunki organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, mającego na celu pobudzanie psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, zwanego „wczesnym wspomaganiem”, w tym kwalifikacje wymagane od osób prowadzących wczesne wspomaganie, a także formy współpracy z rodziną dziecka.
Wczesne wspomaganie może być organizowane w przedszkolu i w szkole podstawowej, w tym w specjalnych, w innych formach wychowania przedszkolnego, w ośrodkach, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, oraz w publicznej i niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, jeżeli mają one możliwość realizacji wskazań zawartych w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, w szczególności dysponują środkami dydaktycznymi i sprzętem, niezbędnymi do prowadzenia wczesnego wspomagania.
SPIS TREŚCI
1. Organizacja wczesnego wspomagania
2. Tygodniowy rozkład zajęć
3. Dane osobowe
4. Cele, zadania i harmonogram działań wspomagania
5. Indywidualny program zajęć
6. Obecność na zajęciach
7. Realizacja zajęć
8. Ocena postępów dziecka, wnioski i zalecenia do dalszej pracy
9. Kontakty z osobami współdziałającymi, instytucjami
10. Zestawienie frekwencji
11. Obserwacje
12. Notatki