Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
UWAGA!
telefony odbieramy od 8oo do 20oo
na e-mail odpisujemy do 24 godzin
tel. stacjonarny 32 233 23 37
fax stacjonarny 32 279 18 42
e-mail: sklep@drukiszkolne.net.pl
Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych MEN-ZRW/2022
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 12 ust. 1 Rozporządzenia MEN z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ( Dz. U. z 2013 r., poz. 529,). Dzienniki do dokumentowania indywidualnych i grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim.
Odpowiednio zaprojektowana szata graficzna umożliwia rejestrowanie organizacji zajęć, jak i ich przebiegu w całym roku szkolnym. Liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
„ § 12 .1 Dokumentacja zajęć obejmuje: 2) Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego zespołu lub indywidualnych zajęć dla każdego uczestnika zajęć prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie prowadzenia przez publiczne przedszkola ( ...) dokumentacji."
Zaprojektowany dla 6 uczestników. Dwa wolne miejsca do wykorzystania przy zmianach składu osobowego zespołu. Umożliwia dokumentowanie chronologicznie przebiegu poszczególnych rodzajów zajęć, a nie wszystkich w cyklu tygodniowym. Taki obraz pozwoli na obserwację ciągłości działań przez każdego z osobna nauczyciela/ terapeutę.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numerów orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnych programów wspomagania.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Obecności dzieci na zajęciach.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania osobno dla każdego uczestnika, wyników obserwacji poszczególnych dzieci na zajęciach.
- Okresowych ocen funkcjonalności każdego ucznia
- Kontaktów z rodzicami/ specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
Ilość stron: 84 okładka: kartonowa